På Koruplund Vingård og B&B er det muligt at leje Vinoteket, vores selskabslokale, til enhver lejlighed. Lokalet er stort og lyst med vinduer mod vinmarken, og med er tilhørende stor terrasse. Derudover er der naturligvis køkken- og toiletfaciliteter.
Vinoteket egner sig til alle former for arrangementer, lige fra barnedåb over konfirmation og bryllup til receptioner, møder og seminarer.
Der er plads til 40 spisende gæster i en festopdækning, 50 gæster ved langborde, eller 60 til en delvist stående reception.
Vi tilbyder principielt tre former for støtte til arrangementet.
Luksus-pakken, hvor du og dine gæster træder ind ad døren til Vinoteket og bare nyder, at alting klapper (i den gode akustik), og du ikke skal røre en finger.
Den gode pakke, hvor du disponerer over et opdækket og klargjort Vinotek; selv medbringer bespisning, drikkevarer, servering og opvask. Vi klarer oprydning og rengøring.
Den personlige pakke, hvor du modtager et tomt, rengjort Vinotek; personligt stor for helheden, og efterlader et ligeledes tomt og rengjort lokale.
Det ønskede serviceniveau aftaler vi i forbindelse med din booking.
Priseksempler:
De priseksempler, du ser nedenfor kan suppleres med fortællingen om Koruplund Vingård og B&B, rundvisning i vinmark og vineriet og smag af Perla Danica, vores egne produktioner. Varigheden er ca. 1 time, og prisen er 250 kr. pr. deltager; mindst 8 deltagere.
Luksus pakken:
Vi står for det hele efter aftale med dig. Det omfatter klargøring, borddækning, dekoration, middag, drikkevarer samt servering efter aftale, oprydning og rengøring, når sidste mand har lukket og slukket.
450 kr. pr. kuvert. Hertil kommer bespisning, drikkevarer og serveringspersonale efter aftale. Minimum 15 gæster.
Evt. musik må du selv medbringe.
Luksus receptionspakke:
Vi står for det hele efter aftale med dig. Det omfatter klargøring, opstilling af buffet- og barborde, borddækning, dekoration, 5 individuelle tapas-retter, servering, vin og øl samt kaffe og sødt, oprydning og rengøring, når sidste mand har lukket og slukket.
550 kr. + moms pr. kuvert med mindst 25 deltagere.
Luksus seminarpakken:
I ankommer til et mødelokale, hvor vi har anrettet formiddagskaffe og en hjemmebagt bolle. Der er mødeborde opstillet efter aftale. Midt på dagen serveres en let hjemmelavet sandwich-frokost og en øl/vand. Midt på eftermiddagen tanker I op med kaffe og frugt-fad.
500 kr. + moms pr. deltager, minimum 12 deltagere.
Hvis jeres tid tillader, og lysten er der, afslutter I med en vinsmagning.
Den gode festpakke:
Vinoteket er dækket op efter aftale med dig, og du medbringer selv bespisningen, drikkevarerne og serveringen. Du klarer opvasken hvorefter vi rydder og rengør.
400 kr. pr. kuvert, minimum 15 gæster.
Den personlige festpakke:
Du står for det hele. Du overtager nøglen til et rengjort Vinotek, og du dækker selv op med egne duge og servietter. Service er tilgængeligt, ligesom køkkengrej. Du står selv for bespisning og drikkevarer, kaffe og øvrigt, ligesom du rydder og vasker op, og efterlader Vinoteket, som du modtog det.
4.500 kr. ved op til 50 gæster. Ønsker du en anden opstilling en standard med langborde, koster dette 500 kr.
Den personlige receptionspakke:
Du modtager Vinoteket tomt og dækker selv op med de borde, du ønsker (runde, firkantede eller stå-borde), sørger selv for bespisning og drikkevarer, ligesom du rydder og vasker op efter end arrangement. Du disponerer Vinoteket i dagtimerne.
5.000 kr. + moms ved op til 60 gæster.
Den personlige seminar-pakke:
Du disponerer Vinoteket i den aftalte tid, og rigger selv til, sørger selv for bespisning og drikkevarer, ligesom du rydder og vasker op efter end seminar.
4.500 kr. + moms ved op til 40 deltagere.